Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 31 mars 2012

FÄRDIGKLUDDADE

PÅSKRUNDAN

Snart stundar Konstrundan och jag har för avsikt att lägga in lite nya alster i mitt web-galleri. Bjuder på en förhandstitt innan jag redigerar in dem i mitt Bloggalleri.





INTENSIV VÅR-KÄRLEK
300:-






MODERSKÄRLEK
400:-
COLLAGE



SKINANDE KÄRLEKSUTSIKTER
200:- 




KÄRLEK KAN INTE DÖLJAS
200:-
AKVARELL PÅ ARK








MAKE LOVE NOT...
200:-
AKVARELL PÅ ARK

TRO HOPP OCH...
200:-
AKVARELL PÅ ARK

BROKEN HEART
200:-
AKVARELL PÅ ARK


LIFE IS LIFE
200:-
AKVARELL PÅ ARK


Akvarellerna är i A3-format.

Skriv gärna en kommentar om du är intresserad eller vill veta exakt mått på tavlorna. Först till kvarn...







4 kommentarer:

  1. Så fina! Vilka mått på vårkärlek och moderskärlek?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, Ingrid! Vårkärlek är 25x30 och Moderskärlek är 40x40 cm. Kram!

    SvaraRadera
  3. Alla är vackra och har sin historia men min absoluta favorit är life is life!♥

    SvaraRadera
  4. Tack, Tammy! Det är en sanning tycker jag. Det gäller att hänga på livet och ta det som det kommer och göra bästa möjliga av det. Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥