Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 21 mars 2012

Goda utsikter


En lugn dag med lite shopping och besök av fönsterputsaren. Alltid härligt med skinande fönster och en god utsikt. Kan inte precis påstå att männen, de är faktiskt två, som putsar mina fönster behöver bekymra sig för att fönsterna ska bli grimmiga, pga solsken.

Men jag tror att solen bara gömmer sig några dagar för att hitta hit till helgen. Då tänker jag göra lite vår i mina krukor på bakgården och på framsidan av huset. Sen blir det verkligen vår till helgen då vi ska ställa om klockan. Det är ett positivt tecken på att årstiderna snurrar på och att snart är min efterlängtade sommar här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥