Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 24 mars 2012

Hejsan hoppsan vad det rullar på

Gick upp mitt i natten. Till skolan för Öppet hus, vilket blev mycket lyckat och uppskattat. Sen iväg för att träffa Nellie. Hon var lite trött och ville mest vara i mammas famn, men det bekom inte mig ett dugg huvudsaken var att jag fick titta på henne och njuta.

Sen hem och stupade i säng. En lång vilostund infann sig och nyvaknad mitt på kvällen har jag lördagsmyst med Mark Levengood. Kan man annat än att gilla denna barnälskande, glada och positiva man.Kämpar verkligen för sitt UNICEF. Underbar och fantastiskt rolig!



Nu blir det Robin. Brukar också vara kul och så är han ju skåning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥