Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 18 mars 2012

Housing

Några ärenden på stan genomfördes igår och att köpa en present istället för en blomma är inte helt enkelt då det är första gången man ska göra ett besök i värdparets hem. När man dessutom bara vet att de har det modernt inrett i sitt hus så är det inte lätt att veta.

Men då kom jag att tänka på en både praktisk och snygg inredningsdetalj som butik Housing hade gjort reklam för på Facebook


Sagt och gjort. En zinkspann med sittdyna kan ju kanske få en plats i hallen eller på altanen? Det blir nog bra. Bara den går ner i cykelkorgen...

 Jag valde en i zink men den fanns även i brunt.
Tyget på sittdynan fanns i rosa, grönt, naturvitt
och den här med vit botten och ett somrigt
storblommigt mönster.


En bra pall med förvaringsutrymme.

En liten present till den trevliga lilla tjejen som 
kom med en fin nyårspresent till mig då familjen
gästade oss.

Kan inte avslöja vad det var i paketen för fina Elin
var inte hemma utan hon sov över med sin kompisar
på ridskolan.


Ett rosa doftljus slank också ner i den stora påsen
som klarade sig stående i cykelkorgen,
 hela vägen hem till mig.

Kan upplysa er om att presenten blev mycket uppskattad
och de här blommorna håller mycket längre
än en jättebukett med färska.


2 kommentarer:

  1. Stina Nyborgmars 18, 2012

    Tusen tack för din fina presenten!!!!, Den blir placerad i hallen tillsammans med en grön växt. Pallen fick flytta upp där uppe...Jag blev så glad!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack själv för allt fint och gott ni bjöd på. Blir glad av att du gillade den! Kram till dig Stina!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥