Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 22 mars 2012

Jag är en lyckost



Som ni kanske har märkt har flertalet av mina annonser varit försvunna i flera dagar. Försökte först att förstå mig på det här själv. Men tekniken var mig övermäktig och jag fick se mig besegrad.

Kontaktade då Adrecord, företaget som jag publicerar annonser för. Snabbt och enkelt meddelade Jonny Elofsson mig att problemet var löst. De hade upptäckt att Blogger ändrat min bloggadress från mrsjeanette.blogspot.com till .se

Tycker kanske att det vore på sin plats att vi bloggare fick en liten hint om detta. Har varit massor med problem på bloggen den senaste tiden så det kanske är dags att fundera över om den ska flytta...

Tack för hjälpen Adrecord/Jonny Elofsson!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥