Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 28 mars 2012

Kan inte vara sant

Bra start på lovet...

Arbetade min sista dag före Påsklovet igår och visst hade jag huvudvärk och accepterade det, men febern och förkylningen som kom i natt hade jag absolut inte beställt.

Har inte hunnit att återhämta mig från den envisa influensan och då kommer denna orättvisa som ett brev på posten. Sovit nästan "rumpan-bar" med ett lakan på mig och ändå varit kokhet. Nu tänker ni så klart att det är "tantbrus" som drabbat denna unga kvinna men så är inte fallet. Tänker vara klok och kurera mig idag så om jag inte bloggar en massa så bjuder jag på lite tips och reklam.

Njut av solen och våren, för det tänker jag göra så fort livet blir lite mer rättvist...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥