Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 30 mars 2012

Kör på Skavlan ikväll


Är lite trött på Lets Dance och dessutom är det ju ingen som åker ut ikväll, så därav ingen spänning. En timmes dans och sen får Skavlan min uppmärksamhet. 

Sonen förärade oss ett telefonsamtal. Gör New York nu i en vecka och sliter på skosulorna tolv timmar per dag. Mycket att se, trevliga människor och bra shopping. Bor i Soho och det är helt okej. 

Tänk att nu är det inte lång tid kvar tills att han kommer hem. Är så nyfiken på om han har varit hos frisören sedan han åkte hemifrån långt före jul. Kanske har jag förändrats med lite, fått en och annan rynka, så vi känner kanske inte igen varandra. Får kanske måla en skylt med hans namn på som jag kan vifta med på flygplatsen...



Känner så klart en stor saknad men ju mer jag får berättat för mig av allt som han upplever så förbyts känslan till glädje. Älskar honom så och är väldigt imponerad av hans mod och äventyrslystnad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥