Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 13 mars 2012

Kul att prova nya produkter


Ett stort paket med produkter

från
som den här gången sponsras 
av

Hade inte hört talas om de här produkterna tidigare så självklart blev jag extra glad när jag nu fick chansen att prova på deras shower oil med bla. avokadoolja i. Den har jag redan invigt och den höll vad den lovade. Duscholjan var dryg och den lämnade inte en kletig känsla efter sig utan huden känns mjuk och fin. Den rekommenderas varmt till personer som tränar eller annat och kanske duschar flera gånger per dag.





Handkrämen har jag inte hunnit testa men den ska lugna irriterad hud och innehåller keratin som stärker naglarna. Har doftat på den och den hade en mild och diskret doft.

Ansikts- och kroppstvätt är en perfekt kombo för mig. Ju färre flaskor att hålla reda på, desto bättre. Den tvättar bort smuts, stödjer hudens återuppbyggnad och återfuktar. Kändes skön att tvätta sig med.


Vill du också prova?
Klicka in här och tävla eller anmäl
dig till att få gratis tamponger, du också:



Produkterna finns att köpa på utvalda apotek såsom Apoteksgruppen, Familjeapoteket, Doc Morris mfl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥