Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 20 mars 2012

Läge att fira

  • Äntligen är Vårdagjämningen här och nu kan ALLT bara bli ljusare med tiden.


  • Landskrona stad fyller 599 år. Tänk hur många ljus de måste sätta i tårtan nästa år då staden nollar.

Tänker först och främst fira med att arbeta några timmar och hade planer på att hedra dagen med att klä mig i vårjacka men tyvärr tillåter nog dagens temperatur inte det. 

Tror jag firar med något gott ikväll då jag sällan har svårt att komma på anledningar till att äta något med choklad på eller i eller helt ren eller smält eller som kaka eller på jorgubbar eller som sås...

Ha en härlig dag och glöm inte att fira...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥