Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 25 mars 2012

Modern


Försökte hänga med i svängarna igår

Missade ju att ta en sväng om på 80-talsfesten igår, då kroppen sa åt mig att stanna hemma. Försökte ändå att vara lite modern. Drack en massa kaffe vilket är ett mode eller en livstil som jag gillar. När jag går på stan brukar jag lägga märke till fler och fler som strosar eller stressar runt med en take-away-latte i handen.



Åt en massa popcorn till kaffet. Det är ju så inne med salt i alla former och jod måste man ha. Eftersom jag inte ville vara helt tappad bakom en vagn såg jag till att äta ett choklad, Skotte, till också. Choklad och salt är poppis. Hade jag nämnt för min Farmor att man kunde äta choklad med salt på hade hon nog tyckt att jag var helt ute och reste. Salta kan du göra på potatisen eller på ägg möjligtvis, hade Farmor nog sagt.

Nu har jag haft känslan av att känna mig ung den här veckan och nu även lite modern.
Kanske tur att den går mot sitt slut...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥