Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 16 mars 2012

Musik & Montazami


Kollar på The Voice och där dyker Carolina Gynning upp i egen gravid person och fånar sig lite med Carina Berg. Kul!

Sen gästar Maria Montazami Skavlan ikväll. Eftersom Montazami är totalt oberäknelig och lite mysigt halvsnurrig kan det nog vara givande att se. Sen kommer sportjournalisten Katarina Hultling som berättar om sin bröstcancer. En fin Tv-kväll alltså med tre starka och företagsamma kvinnor, som jag gillar.

Njut av ert fredagsmys
för jag tänker mysa av mitt!

2 kommentarer:

  1. Skavlan är ett av mina favoritprogram och håller med dig Maria Montazami ÄR en speciell kvinna. Inte som de där andra Hollywoodfruarna. Gillade skarpt när hon skulle homestaga ett par hus bara för att hon ville "tjäna egna pengar" trots att hon inte behöver göra det. Sedan gick hon och köpte en kyl till sin man och fyllde den med en massa gott! Härligt! Hoppas du får en trevlig kväll hos dina vänner. Stor kram

    SvaraRadera
  2. Såg det avsnittet också, Tammy och det var så härligt. Hon är verkligen omtänksam mot sin familj och andra. Gillar mötet med olika människor på Skavlan. Han är så bra på att knyta ihop det. Hade en underbar lördagskväll men det kostade på, på söndagen. Du vet ju precis vad jag menar. Kram till dig!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥