Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 15 mars 2012

Ny annons - YourSpot

Har fått en ny annons på min sida. Den översta här i högerspalten. Det är alltid spännande med nyheter i datavärlden. För min del innebar reklam förr i tiden och då menar jag på 1900-talet att springa trappa upp och trappa ner och dela ut reklamblad för några stackars korvöre.

Idag behöver företagen egentligen i slösa med papper och förstöra vår miljö då det finns så många medier där de kan nå ut med sin reklam, tycker jag. Men är samtidigt lite kluven då jag gärna kollar igenom reklamhögen på söndagseftermiddagen... Är nog en gammal vana som är till för att brytas!

Det här är ett nytt sätt att annonsera på då annonsen eller bannern anpassas efter intresse. Du kan läsa mer om det här på Adrecords blogg.

Så här ser annonsen ut om du vill testa på din blogg. Givetvis kan man välja storlek så att den passar in snyggt i designen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥