Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 16 mars 2012

Önskar dig all lycka

med en ny del av ditt liv, min kära gudson. Jag älskar och är så stolt över dig! Du har ett hjärta av guld!


Linus Olsson, trotjänare som lämnar

Linus Olsson lämnar BoIS Linus Olsson lämnar BoIS Foto: Bildbyrån
Linus Olsson skulle ha gjort sin trettonde säsong som BoISare. Nu kommer han i stället att trappa ner eftersom han och BoIS har kommit överens om att bryta kontraktet.
– Det känns bra att gå vidare. Det är naturligtvis tråkigt att man inte tar en plats i truppen men samtidigt känns det också skönt att börja tänka på ett annat liv, säger Linus Olsson, som troligtvis kommer att fortsätta med fotbollen i sin moderklubb Borstahusens BK.
Ett tag var det aktuellt med en flytt till Lund.
– Det stupade på att de inte kunde fixa ett jobb, för det fungerade inte med att ha kvar mitt nuvarande jobb i Landskrona och spela med Lund.
Det är en trotjänare som lämnar BoIS.
– Vi vill verkligen tacka Linus för hans insatser i Landskrona BoIS och kanske vi får se honom åter i klubben i framtiden i en annan roll, säger BoIS klubbchef Mats Aronsson.

Text och bild hämtad från Landskrona BoIS hemsida.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥