Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 16 mars 2012

Payson


Är i den åldern och instoppad i det facket att jag ofta känner mig orolig när jag betalar med mitt VISA-kort på internet. då jag betalar för någon vara eller tjänster. Vad gör jag om någon hackar sig in och får tag på alla mina uppgifter och tömmer mitt bankkonto? Tänk om jag inte får de varor som jag har beställt? Visst känns det lite lugnare sedan jag fick en sådan där betaldosa ifrån min bank men jag är ändå inte tillfreds.

Har därför skaffat mig ett konto hos Payson. Nu kan jag handla tryggt i över 2000 butiker. Istället för att betala till en webshop för en vara så betalar du till Payson som behåller pengarna och betalar ut till säljaren, då du fått din vara. På så sätt blir både köpare och säljare nöjda.

När du handlar exempelvis en ny klänning i en webshop välj då att betala med faktura från Payson. Du får då hem din klänning och kan i lugn och ro se att ditt köp motsvarar dina förväntningar. Fakturan betalar du sedan inom 10 dagar.

 Du kan också begära in betalning via ditt Payson-konto om du säljer en vara. Det räcker då med att du har säljarens e-post. Då kan du vänta med att skicka varan tills du erhållit besked från Payson om att köparen betalat. Smart va? För vem har inte hört talats om någon som blivit lurad på nätet och fått skrämselhicka av detta. Ett tryggt och bra val att betala med Payson!









5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Kära Anonym! Var vänlig och återkom med din kommentar och uppge vem du är så att jag får en chans att besvara dig personligen. Till dess tar jag bort dina kommentarer. Tycker inte att du avslutar din kommentar så trevligt, precis!
    MVH Jeanette Ståhl

    SvaraRadera
  3. Jag sa Grattis! Det var väl trevligt? Men shoppa loss du bara med Payson och gör erfarenheten själv då istället...

    SvaraRadera
  4. Trist! Min blogg är till för att glädja människor och inte till att bråka! Synd att du inte vågar kommentera personligen...
    Alla behöver inte ha samma otur. Jag är en människa som ser positivt på livet och dess erfarenheter.
    Jeanette Ståhl

    SvaraRadera
  5. Det blir nog bra Jeanette...!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥