Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 24 mars 2012

Planerad lördag

Det är inte ofta men den här helgen händer det. Jag ska arbeta. Det ska vara Öppet Hus på skolan och alla föräldrar är inbjudna att hälsa på och ta del av barnens vardag i skolan. Café och Loppis erbjuds också. Kul att för en gångs skull inte vänta nästan en hel vecka på nästa arbetsdag.

Ska också hälsa på mitt lilla Gudbarnbarn Nellie och ge henne lite presenter nu när hon fyller en månad. Kul att få se och kanske hålla henne igen.

Snart stänger jag igen ögonlocken och sluter mina blå. Sov fem timmar efter dagens arbete men det är nog inga problem med att somna ikväll. Sonen är installerad i Hollywood och tack kära Calle för att du tog emot min son på hans World-trip.


Ser inte ut som om det går någon nöd 
på honom, precis...


SOV SÖTT ALLA FREDAGSMYSARE!
NU ÄR DET LÖRDAG, MED EN MINUT PASSERAD!



4 kommentarer:

  1. Tror killarna har haft det fantastiskt, framför allt tror jag att de uppskattat att ses, alltid skönt att träffa ngn hemifrån.
    Snart är de hemma........:)

    SvaraRadera
  2. Ha en trevlig lördag.
    Mysigt med bebisgos. Hon är så söt, lilla Nellie.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig lördag du har framför dig. Njut dagen och hoppas att kroppen orkar med hela vägen. Stor kram. :)

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni!
    Visst har killarna det bra där ute i den stora världen och jag är så nöjd med det. Gos med Nellie blev det och jag klarade hela dagen men hade några planer för kvällen också men de fick jag hoppa av. En underbar lördag!
    Kramar X 3 till ER!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥