Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 14 mars 2012

Skulle jag vilja se...


Kanske blir det en liten påskutflykt till Ystad-Saltsjöbaden i år.

Gynning x 2

Agneta som även ställer ut i Shanghai i maj visar upp sina senaste skulpturer tillsammans med Carolina som presenterar sina fantastiska tavlor. I år visar Carolina även upp sin nya smycken, där ni har möjlighet tävla och vinna ett pris ur denna kollektion. 
”Jag inspireras av det nya liv som växer i min kropp, några av mina
målningar symboliserar därför relationen mellan mor och dotter.”
 
                                                                                                -Carolina  

Låter spännande, tycker jag!

Gillar Gynnings konst och det skulle vara kul att se hennes mammas skulpturer.

Vi får se...


4 kommentarer:

  1. Åh det hade jag också velat!

    SvaraRadera
  2. Då får vi försöka fixa det, tycker jag! Skulle vara kul, Sofie och jag tror att Nellie skulle uppskatta den fina konsten. Det ska börjas i tid... Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja, det hade varit mysigt. En liten utflykt! Nellie gillar Gynning :)

    SvaraRadera
  4. Då måste vi planera in det på direkten så det verkligen blir av. Kan kanske ha en liten släkt-träff med en god middag i Ystad eller lunch eller fika??? Klart Nellie ska på konstutställning:) Det ska Gudmormor fixa!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥