Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 24 mars 2012

Små söta paket

Foto lånat från Sofies blogg: Sofiecaroline


Nellies presenter på En-månads-dagen. Hittade dom här gulliga kläderna på Kapp-Ahl samt ett gosedjur i leksaksaffären.





Adam, sonen och den blivande Gudfadern 
gav Nellie en klänning och mameluckar med
spetsar, volanger och tygklädda knappar.


 En liten rosa-randig body.

med en gammelrosa klänning


Supermysiga kläder på Kapp-Ahl

 Tillhörande tights. 
Rosa var ett självklart val
för mig!


Adam hade en likadan nalle, som den här fast 
någon modell större, då han var liten.
Den var hans trygghet och hette Nalleman.
Ska bli spännande och se om den här nallen
får ett eget namn...

Tack Sofie och Nellie
för en mysig eftermiddag
och fikan, så klart. 
Det gör jag gärna om, snart!







2 kommentarer:

  1. Det är vi som ska tacka för besöket och alla fina paketer. Hoppas bi är helt friska snart så det inte dröjer så länge tills nästa gång vi ses. Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Kul att ni gillade dem. Kramar till dig och din familj! Det lär inte dröja...

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥