Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 11 mars 2012

Solstrålar

Tänk vilken makt dessa små strålar har över mitt humör. Älskar att vakna till vackert väder. Sover alltid med persiennen uppdragen så att jag möts av dagens väderstatus direkt. Sparar en massa tid på så sätt för jag hoppar alltid över alla väderprognoser, då de inte ska få chansen att påverka mitt sinne. Om de presenterar regn och storm för morgondagen, hur kul är det att gå runt med sådant värdelöst vetande i huvudet och gå ner sig i humöret för den sakens skull? Speciellt om man som jag är en sann väderoptimist som inte lämnar stranden på sommaren förrän det kommer ett litet snöoväder. Det blir nog sol och bättre väder om en kvart, bara det molnet går förbi.... HA HA! Bättre att ta dagen som den kommer...

Hittade ett vacker påskägg igår och det kunde jag inte motstå eftersom jag tänkte att det kunde vara en fin present till någon. Inget påskägg som man kastar precis utan det kan man ha i många år och pynta med.






Det är fyllt med små mjölkchokladägg.
Hittade det på ICA.

Nu ska jag vara inne lite och ute lite, tror jag...



4 kommentarer:

  1. Så jättefint! jag ska till Ica!!!

    Må gott i solskenet!

    SvaraRadera
  2. Vilket jättefint påskägg !!
    Kram till dig i solskenet ♥

    SvaraRadera
  3. Ett lyxägg! Härligt att läsa att du mår lite bättre. Njut av dagen, kramis!

    SvaraRadera
  4. Föll för ägget direkt. Lasse Åberg är en favorit.Skickar tre kramar till er i solskenet!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥