Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 22 april 2012

Dagens tips!

De här doftljusen från butik Housing kan jag varmt rekommendera. Ljusen har lång brinntid och finns i många ljuvliga dofter. Verkligen Prisvärda!

Candel jar ROSE GARDEN


En härlig doft av nyplockade rosor från en prunkande trädgård. Brinntid 80 timmar.

Pris: 229,00 kr

Candel jar RIPE MANGO


En saftig och läskande blandning av Mango, Periska och Vattenmelon med en ”twist” av Jasmin och Jakaranda. Brinntid 80 timmar.

Pris: 229,00 kr


Candel jar FRESH LINEN


En ren och frisk doft av nytvättat linnen som soltorkat i en svag sommar bris. Brinntid 80 timmar

Pris: 229,00 kr 

Candel jar VANLLA


En härlig doft av krämig vanilj och söt mandel. Brinntid 80 timmar.


Pris: 229,00 kr

Brukar köpa den här aromoljan och droppa några droppar i ett vanligt blockljus. Doftar fantastiskt gott och jag gillar mullbär speciellt under årets vintermånader.


aromolja MULBERRY


En rik och saftig doft av mogna knubbiga mullbär.

9ml

Pris: 45,00 kr


På gästtoaletten har jag en korg med franska tvålar tvålar som doftrenare och de sprider glädje länge trots att jag har packat upp dem ur deras vackra förpackningar. 


Fransk Tvål


Mjukgörande, välgörande och väldoftande franska naturtvålar 

Baserade på vegetabiliska oljor & parfymer från Grass

Parabenfri

Lavendel & Oliv 1*250gr
Övriga dofter är i 2* 100gr

Pris: 65,00 kr




Så hemma hos oss luktar det helt enkelt skitgott!


Finns att köpa i butiken:
 HOUSING i Landskrona
eller 
i webshopen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥