Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 22 april 2012

Doftnoja

Gillar lite doft.

Vill gärna ha något doftljus här och var i huset. Speciellt när jag har städat och gjort i ordning. Då doftar det gott av städmedel, men sen på kvällen gillar jag att tända upp något ljus som luktar lagom.

Gillar inte precis vanilj, citron, apelsin och choklad utan mer de blommiga eller de som luktar fräscht och nytvättat. Nu har Yankee Candle släppt tio nya sorter. Får se om det blir någon ny favorit. 


Dofter från färgglada blommor och rent friskt vatten.


Dofter med blommor och frukter hämtade i härligt solsken.

Yankee Candle Sverige kör med månadens doft som du kan få med 25% rabatt. För annars tycker jag att ljusen är rätt så dyra. De erbjuder fraktfritt månaden ut då du handlar för 600:-. Ljusen ska ha så lång brinntid, men om man tänder dem korta stunder åt gången så upplever jag att de tar slut snabbt. Men ibland får man unna sig lite lyx.


4 kommentarer:

  1. Yankee Candle luktar fint, men de ser ju så tråkiga ut bara... Då föredrar jag ekologiska doftljus från True Grace (som har gjort doftljus för bland andra Calvin Klein, Laura Ashley, Mulberry, och Pringle)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Happy Gift! Det får jag kolla! Kram!

    SvaraRadera
  3. Väl bekommen! Hör gärna av dig om det finns något vi kan hjälpa till med :)

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥