Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 19 april 2012

En bitterljuv dag.



  • Ett telefonsamtal från Försäkringskassan som både gjorde mig upprörd och ledsen, men samtidigt stillade min ständiga oro för min framtid en liten smula.
  • Bara hunnit med hälften av vad jag skulle göra...
  • Får lov att träna hos min sjukgymnast igen, om han nu vill ha mig tillbaka förstås.
  • Sonen och jag hade en mysig stund i köket när vi lagade middag tillsammans.
  • Väl förberedd för min arbetsdag imorgon.
  • Nästan klar med ett projekt som tyvärr är hemligt än så länge.
  • Haft besök av Mr. Smärta varenda jä#la minut.
  • Har något spännande att lämna till en arbetskamrat imorgon. Berättar mer sen!
  • Ser fram emot några timmars sömn.

2 kommentarer:

  1. Tack så hjärtligt, Katarina! Är så glad för mitt foto och hoppas att du är nöjd med dina. Det var ett kuligt litet projekt. Känns som en ära för mig att jag fick det första signerade exemplaret. Är säker på att det blir många fler som du kommer att få skriva på. Kram och trevlig helg!<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥