Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 23 april 2012

Entreprenöriellt lärande

Rubriken var dagens stora budskap. Föreläsaren pratade om en sak som fastnade i min hjärna och som kan beröra alla.

Han sa typ så här:

 Entusiasm smittar av sig till alla människor
om man inte har tagit "vaccinet"
och tänker:
Vem tror du att du är?
om den som är entusiastisk...

Våga uppskatta entusiasm hos andra
det tjänar du på!

Tar orden med mig i sängen
och bestämmer mig för att
alltid vilja bli smittad.

SOV SÖTT!


3 kommentarer:

  1. Sv: Tack så mkt !!
    Ja jag är faktiskt riktigt nöjd med målningen av möblerna. Gillar oxå den ljusa stilen bättre än den mörka/dystra :)
    Ha en toppenfin tisdag!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt
    Ja de får vi absolut göra

    SvaraRadera
  3. Kul att du är nöjd Mimmi och det ska du vara! Det blev jättefint! Ha det så bra och Kram till dig!

    Visst ska vi fika en dag, Kaffehörnan! Ha det så bra och Kram till dig!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥