Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 6 april 2012

Gårdagens vernissage

Tack för fin konst, mingel, god mat och härligt sällskap!


Skärtorsdags-kvällen spenderade jag hos Jannicke Larsson. Blir lika glad varje år då hon sänder en inbjudan. Mysig kväll och framför allt mycket fin konst på väggarna. Här kommer några som jag uppskattade på ett eller annat sätt. Tavlorna är målade i akryl. Fler finns att beskåda på Kopparstigen 1 hemma hos Jannicke i Landskrona nu under påskhelgen eller på www.sund-art.se


Älskar ögonen på den här lilla Trollungen.






En Lycka-till-slända från mig!






Gillar fåglarna i de här två tavlorna.


 Så ledsna ögon.


Min absoluta favorit. Vandraren.











Passa på och ta en tur och njut av SKÖN konst hos Atelje JiL !

  • JANNICKE LARSSON

    Kopparstigen 1, Landskrona
  • Atteljé JiL håller öppet under konstrundan 6- 15 april
    Lö, sö & helgdagar 10-18, vardagar 16-19

    V Ä L K O M N A

    www.Sund-Art.se






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥