Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 11 april 2012

Glad Påsk, Jeanette!

En vinst som heter duga!

Säg aldrig till mig igen att det inte lönar sig att tävla på Facebook. Igår fick jag äran att ta emot det här superstora och sprängfyllda påskägget från Reuse.se som levererades hem till min dörr av företaget!

Reuse.se är en website där du kan sälja det mode du inte använder och köpa nytt eller byta. Dam, herr och barn är de olika avdelningarna på den här miljömedvetna köp- och säljmarknaden som har öppet dygnet runt.

TACK SÅ HJÄRTLIGT! 










Det fanns också make-up-produkter från Max Factor 
i detta härliga ägg.


Pennor är alltid bra att ha.


2000 CALORIE DRAMATIC LOOK


Får prova den här mascaran som börjar säljas nu till 
våren och ger FALSE LASH EFFECT i upp till 24 timmar.



Ny färg till mina läppar.






4 kommentarer:

  1. Oj, vilken vinst!! Jag vinner aldrig...men så är jag himla dålig på att vara med och tävla eller att köpa lotter o.dyl. Man kanske skulle börja att vara mer tävlingsaktiv ;-) Grattis grattis till vinsten.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Grattis!Ät nu inte allt på samtidigt! ;)

    SvaraRadera
  3. Det räcker till nästa påsk, GRATTIS, det är du väl värd vännen!!!!!

    SvaraRadera
  4. Tack så hjärtligt, Linda, Ingrid och Stina! Älskar att tävla och äta godis så jag är verkligen glad idag! Kramar!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥