Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 1 april 2012

Grundlurad

I flera års tid har jag trott att min mans största intresse var golf. Varje lördagsmorgon har han gett sig av i sin snygga golfstass och jag har stått där i hallen och vinkat av honom, totalt blåögd. Som ni vet så är det en ganska dyr hobby då kläderna måste utstå en del olika väderförhållande och klubborna ska gärna vara av senaste design då mycket hänger på dessa...

Men nu börjar det gå upp ett ljus för mig efter att ha sett en bild på internet. Det har varit något helt annat som du har sysslat med.


FISKE!!!

Eftersom vi har varit gifta i mer än 20 år så är jag rätt så imponerad av att du har lyckats lura mig. Har dock två frågor.
  1. Har du aldrig haft turen att fånga något eller var gör du av all fisk?
  2. Har dom bättre fiskeförhållande i Spanien?
ÄLSKAR DIG!


3 kommentarer:

  1. Det är en svårighet att ha rätt krok! Fiskarna går inte på vad som helst!

    Hahaha..... härlig läsning!

    Söndagskram till er bägge!

    SvaraRadera
  2. Sitter med ett stort leende när jag läser ditt inlägg =)
    Ha en skön söndag.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Kul att det roade er. Man måste bjuda lite på sig själv och det gör min man gärna för han har så härlig humor!

    Kramar till er, Ingrid & Linda!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥