Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 12 april 2012

Hemmamys!

Slappat hela dagen och myst med sonen i soffan. Även Katten Prinsen tyckte att det var en god idé så han gjorde Adam sällskap på filten. Njuter av att det är lite liv i rörelse på dagarna och av att ha sällskap, så klart. 



Imorgon är det äntligen dags att få träffa alla barnen i min skolklass. Ska bli härligt att få höra vad de har hittat på på påsklovet. Sen får vi se om jag orkar att samla ihop min lekamen för på kvällen är det dags för Idrottsgala i Landskrona, som leds av komikern Måns Möller. Kuligt!






2 kommentarer:

  1. Mys är härligt!
    Hur gamla är barnen i din skolklass?
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Att bara vara är underbart. Det är en årskurs 2 som jag arbetar i varje fredag. Världens bästa arbete! Kram till dig, Linda!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥