Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 18 april 2012

Here we go again

Alltid lika spännade!

Så kom då det efterlängtade paketet från tamponsforfree.se. På mindre än ett år har företaget delat ut mer än en miljon gratis tamponger.

Visste du förresten att de första tampongerna användes i Egypten 1500 f.Kr och var gjorda av mjuk papyrus? !936 började de första att säljas kommersiellt.


Den här gången är det MAXOSOL som är sponsorer.


Jag fick ett paket MAXOSOL så att jag kan skydda huden inifrån mot UV-strålning och solsveda. Innehåller olika vitaminer och betakaroten.


Snyggaste designen hitintills.



Fick även ett solstift som jag kommer använda på min näsa och mina läppar då jag brukar bränna dessa.

Vill du också prova MAXOSOL
 så finns det solskenserbjudande på
 och på deras deras Facebooksida



Vill du också få gratis tamponger?       Klicka in HÄR!

MYCKET NÖJE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥