Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 3 april 2012

Kanske någon dag


Deppvarning för känsliga läsare...

Ibland blir jag så jä#la trött på att ingen dag blir som jag vill. Tänkte PÅSKFIFFA lite igår. Hagel och snålblåst.





Tänkte göra det idag. Snö och ont i den vedervärdiga nacken och den förbannade armen som också är i trotsåldern idag och gör precis som den själv vill och när det behagar den. Blir så trött ibland på alltihop.



Tar så lång tid att göra allt som är tråkigt så oftast blir det inte mycket tid till sådant som jag gillar. Allt bara hopar sig omkring mig och till sist vet jag inte i vilken ände jag ska börja.






Förlåt om jag "spyr" av mig idag men det är ingen bra dag. Vill ju vara glad och positiv alltid men när jag är med mig själv orkar jag inte alltid med det. Då pausar jag och neggar lite. Tror det är ett sätt att hämta krafter och energi till mitt nästa möte med mänskligheten.




Struntar faktiskt i allt idag. Hur jag ser ut och det hör inte till vanligheterna. Men min insida bråkar med mig idag och då kan utsidan få en dags vila och göra det också.




Kanske jag inte har muntrat upp en enda person med den här texten och det är inte min mening att sänka ett gott humör. Men idag är tankarna många och jag tackar er för att ni tittar in på min blogg, men även det har jag funderat på idag.

Vem läser den och varför?
Vill jag fortsätta att måla tavlor?
Vill jag fortsätta att blogga, eller...





Tänker vila lite nu och samla ihop MRS. JEANETTE och försöka hitta ljuset igen...

5 kommentarer:

  1. Kära du, jag känner verkligen med dig! Tycker du gör HELT rätt som avstår från allting i dag och bara ser om dig själv. Det är tyvärr sådana dagar som alla tankar kommer. Försök byta ut dem mot trevliga, positiva. Tänk på dina nära & kära och att sommaren snart kommer och förmodligen så mår du bättre då. Glöm inte att efter regn kommer alltid sol! Stor kram ♥

    SvaraRadera
  2. Nellie skickar en massa kramar och massa kärlek till dig! (jag med såklart!)

    SvaraRadera
  3. Ser att du köpt en massa härliga fina vårblommor, visst blir man glad av dem. Att du inte orkar fixa med dem idag, förstår jag. Men imorgon är en ny dag, förhoppningsvis en lite bättre dag.

    Börja den dagen med något roligt! Skit i det tråkiga! Och du, vi vill att du fortsätter blogga och måla, dina ord och tankar betyder något för oss och troligen för dig också... Efter en sådan här skitdag, kan det bara bli bättre...

    bamsekram från mig

    SvaraRadera
  4. Det är väl helt i sin ordning att känna så vissa dagar. Det gör att vi uppskattar de bra dagarna mer. Förhoppningsvis känner du dig piggare efter en dags vila. Du hinner nog med vad du ska. Kram på dig.

    SvaraRadera
  5. Tack till er, alla söta & snälla, för fina kommentarer. De värmde mitt hjärta!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥