Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 5 april 2012

Kärringdagen


Redo för en tur på stan och fixa lite inför PÅSKEN och sonens HEMKOMST i nästa vecka. Undrar vad han är sugen på förrutom KEBEBPIZZA FRÅN PIZZERIA RHODOS?

Det är lugnt har redan fått ett sms om det så jag vet nog vad som ska handlas hem. Nu ska vi ju också fira jul, födelsedag, namnsdag, påsk och allt annat han har missat. Mysigt och milda makter vad jag längtar.

Ett besök på butik Housing ska jag också fixa. Känns som om det får vara avbloggat nu och fram med kvasten. Tror jag tar min cykel istället om jag skulle råka köpa något. Blir så tungt att flyga hem annars.


Njut av livet, solen & dagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥