Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 13 april 2012

Ledsen & Ensam

Det blev inte som jag ville eller hade tänkt mig, men man kan inte vara med överallt. Trots vila och medicamenter efter arbetsdagen, så vann smärtan över mig. Fick bjuda mannen & sonen på Idrottsgalan. Själv blir det en stund vid datorn, lite tråkig kvällsmat och TV-tittande.

Skulle gärna varit med på galan och delat all den glädje som uppkommer när de nominerade väljs ut och får pris. Istället får jag försöka hitta något positivt med det hela ikväll och då kan jag ju alltid känna tacksamhet för att jag förra året hade kroppen med mig och vi kunde gå på galan.


Minns den rosa mattan som de rullat ut för min skull, så klart, Den vackra dukningen och de rosa stjärnorna som "walk of fame" var imponerande. Det var en kulig kväll och man kände sig fin som en Askunge.

Tur att jag ha skickat två representanter som förhoppningsvis kan berätta lite smaskiga nyheter när de kommer hemramlandes mitt i natten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥