Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 5 april 2012

Mandel i påsk?

Mandelolja

Mitt bästa tips är att ta några droppar i handen och igenom håret före kamning. Har själv en risboll på huvudet och behöver absolut inte tupera om jag vill vara påskkärring. Smörjer också in mina knä och fötter. 

Finns så mycket exklusivt att köpa på marknaden idag. Men varför göra det när du kan köpa denna för ungefär en 50-lapp. 

Okej, om du ska inreda med flaskan i badrummet....

 Då rekommenderar jag inte denna plastflaska. Fungerar perfekt till mycket mer. Se nedan! 


Om Mandelolja

Mandelolja är en omättad olja som används till rengöring av huden då man vill undvika tvål eller andra tvättmedel. Produkten kan också användas till uppmjukning av sårskorpor och borttagning av fjäll eller salvrester.
Mandelolja kan också användas vid borttagning av make-up.
Apoteket



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥