Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 16 april 2012

Min helg

Det som började som allra sämst 

med att jag fick ge upp och se mig besegrad av smärta blev sen bara bättre och bättre. Efter att jag hade missat årets Idrottsgala, på hemmaplan i Landskrona, på fredagen så startade lördagen bättre med en härlig cykeltur i det fina vårvädret och lite småärenden. ( gulligt ord för att verka vara lite busy)






Ett utav mina tre POST-kontor. Utlämningsställe heter det visst nu för tiden.
Men i min verklighet heter det här stället "Doris Spel & Tobak"...



Säkert kort när man har glömt något. Mycket trevlig ägare & personal.
Som tur är arbetar där många gängliga karlar eftersom butiken är trång 
men hemtrevlig och de förvarar snabbmakaronerna uppe i takhöjd.
Får be om och får hjälp tillsammans med alla söta pensionärer
som handlar i denna butik.


Älskar konditoriets gamla skyltar.


Ett spännande paket i en vacker ceriserosa påse spändes fast på cykeln för vidare transport till 
det Ståhlska residenset.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥