Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 20 april 2012

Myset som försvann



Väcktes lite försiktigt av maken 21.55 som undrade om jag tänkte hålla lite fredag eller sova tills det blev lördag...

Erbjöds nybryggt kaffe; så då blev det lite fart på tanten. Nu har maken tackat för sig för imorgon är det som vanligt golf kl 06.30. Det är lördag! Krävs ett genuint intresse för att stiga upp mitt i natten, anser jag. Golfskorna stod dock redan färdigputsade på hallgolvet ikväll så då finns alla förutsättningar för en bra placering i helgens tävling...

Frågan är nu vem som är mest galen & knepig i detta hushåll?

Hoppas att ni, kära läsare hunnit njuta av goda middagar, en massa fredagsmys-gotter eller en AW på något trevligt ställe. För mig spelar detta mindre roll för jag är helnöjd med att få än en gång känna mig som en "hel" människa och få dela glädjen av en arbetsdag. 

Tror faktiskt att jag arbetar på veckans bästa dag för även om alla som jobbar heltid, är trötta så går de flesta runt med ett TGIF-leende på läpparna. Visst är livet underbart?

2 kommentarer:

  1. Ler åt dina tankar idag som är igenkännande... Dock har jag ingen golfspelande make, om det nu är golf? Eller kommer han hem med fiskelycka?? ;)

    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Tack, Ingrid! Skönt att jag får dig att le. Ingen fiskelycka här inte men vem vet vad som komma skall... Njut av helgen! Kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥