Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 2 april 2012

Njuter av

ZLATAN EXKLUSIVT


Svensk intervju från 2012. Göran Zachrisson åker till Milano för ett långt och förtroligt samtal med Sveriges största fotbollsstjärna. Zlatan berättar om karriären, familjen, pengarna och sina planer för framtiden.

(Bild hämtad från aftonbladet.se)

Blir en av de första gångerna som jag sitter totalt klarvaken och inte somnar av Zachrissons ljuvliga stämma. Händer rätt så ofta att jag tar en lur på soffan när maken ser på golf och Göran pratar på om birdies och bunkrar...

Tacka vet jag fotboll som det är lite fart i och Zlatan. En stor man som är så ovanlig, men ändå så vanlig och stolt över sitt hemland, SVERIGE. En fin förbild för alla unga!




2 kommentarer:

  1. Grattis till postkodsvinsten. Det behöver inte vara jättevinster för att man ska bli glad! Och vilka snygga stövlar du har införskaffat. Jättesnygg rosa nyans.
    Jag har spelat in intervjun med Zlatan och ska se den imorgon, det kan nog bli intressant och lite kul.
    Ha en bra tisdag.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack, Linda! Jag håller med dig fullständigt. Ha det så bra! Kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥