Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 16 april 2012

Paketöppning

Vad var det då för innehåll i paketet på min hållare på cykeln?






Reklambroschyrer och en rosa karamell.
Bra färgval.



Det lönar sig att tävla på Facebook!




Det var den underbara väskan från Blingit.se.




Vackert tyg.



Axelremsväskor tycker jag är praktiskt.

Ett snyggt lås.

Tack så hjärtligt, Blingit.se! Precis min smak och den kommer att trivas med mig.

Blingit.se säljer smycken, väskor och annat snyggt på nätet. Förutom egna produkter så säljer de många kända varumärken.

 

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten !!!
    Jättefin väska :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow, hur lyckas du med allt vinnande? :)
    Jättefin väska, helt i min smak! Axelremsväskor är kanon. Använder inget annat numera!
    Ha en trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg väska! Stort grattis till vinsten!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Tack så hjärtligt & kramar till er alla tre!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥