Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 25 april 2012

Regnet det bara öser ner...

och jag ska ta på mig regnställ, så jag slipper bli blöt om både skor och strumpor...

Fick ett mejl i min inbox från Groupon som gjorde mig lite  konfunderad. Vet faktiskt inte vilket jag kan ha nytta av och viket som passar en tjej i min ålder.

Skönhet: Bröstförstoring hos Gerlee Plastikkirurgi. Inklusive konsultation -50% Pris 24900:-



Kunskap: Intensivkurs i matte inför nationella proven -60% Pris: 795:-







Skönhet: Tandblekningspennan Whitesmiles -77% Pris: 99:-





Smycke: Pärlsmyckesset inklusive hals- och armband samt örhängen -73% Pris 399:-

Det får nog bli pärlorna eller...



2 kommentarer:

  1. =) Pärlorna är fina. Jag hade nog gått på dem, jag också...men är nyfiken på den där tandblekningspennan. Undrar om resultatet blir bra....
    Ha en fin dag, trots regn och gråväder!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Visst kan man undra om alla de här preparaten för ett "Hollywood-leende" fungerar... Men det är nästan varje dag som jag får något mejl om någon skönhetsoperation och det gillar inte jag. Ha det så bra & Kram till dig, Linda!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥