Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 17 april 2012

Se allt ur ett nytt perpektiv

God Morgon!


Läkarbesök och lite annat fix står på agendan idag. Solen skiner och det doftar vår ute. Dags att plocka fram solbrillorna. Tycker att allt och alla ser så annorlunda ut då. Människor runt omkring ser piggare ut eftersom alla ser ut att ha fått en liten touch av en solbränna. 

Längtar du också efter varma dagar och en solbränna som nyper dig lite i skinnet?

Ha en härlig dag!





2 kommentarer:

  1. Jag längtar efter sol sol och bara sol, det kan jag säga dig!! Jag har lovat mig själv att i sommar när det blir sådär superduper varmt, ja, då ska jag inte klaga!! Då är det bättre att sätta sig i skuggan en liten stund.
    Här var sol för ngn timme sedan. Nu haglar det!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Då är vi överens om vår längtan. Jag är den som älskar de dagarna mest då andra klagar att det är för varmt. Den värmen är rena paradiset för en smärtfylld kropp. Det både regnar & haglar här också, men vi får inte ge upp.
    Imorgon är en ny dag! Kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥