Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 27 april 2012

Sista före långledigheten

Städdag med barnen på skolan. Håller tummar och tår för att det blir uppehållsväder så att vi kan städa upp ordentligt på vår fina skolgård.

Vidare hoppas jag på fyra dagars sol & värme för då ska jag röja på min bakgård. Älskar att plantera nya blommor och så något nytt som jag sen kan följa när det växer upp. 



Hur gulligt är inte namnet Petersilie?






Hoppas en andra gång och då är det om att få grilla och äta gott i helgen. Tänker mest vara hemma och njuta & slappa.

Min tredje önskan går till er och är ett hopp om en underbar fredag och en mysig helg. Nu får jag inte fler önskningar av anden i flaskan...


2 kommentarer:

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥