Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 28 april 2012

Svenskhet

Är du svensk?

Om du svarar JA på följande två frågor så är du det till 100%.

Har du ökat din köttkonsumtion med 48% mellan åren 1995-2009?













Har du ökat på din alkoholkonsumtion med 56% mellan åren 1995-2009?









Det är en realistisk undersökning då Jordbruksverket redovisar dessa siffrorna i sin rapport om svenskarnas förändrade konsumtion.

Om du däremot ökat på ditt intag av ren sprit så är min undersökning inte riktigt tillförlitlig då det mest handlar om att Sveriges medborgare dricker mer starköl & vin.

Undrar bara vilket land jag ska flytta till, då jag tyvärr inte klarade testet???

Läs mer här!


2 kommentarer:

  1. Då är vi två! Jag klarar inte heller testet! :) Och plötsligt är jag inte svensk...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som det kan gå, men skönt att vi är två! Kram till dig Ingrid!

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥