Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 14 april 2012

Ta vara på


Tänker försöka ta tillvara på dagen även om jag ville stanna kvar i min säng i morse. Det är inte lätt att ligga kvar när den gula gör sitt allra bästa för att skina in genom fönstret och himlen är djup blå.

Tänker försöka ge mig ut på en liten tur på cykel eller på en promenad för att se om jag kan få igång kroppen. Fungerar inte detta så har jag fler knep på lager.

Tänker sätta mig i en solig hörna på min bakgård med en kopp kaffe och något att läsa en stund. Annars blir det duschen och till att tömma varmvattenberedaren på dess innehåll.

Tänker ligga på min värmedyna och vila mig lite extra länge i eftermiddag. Och kan jag inte ligga så får jag testa något annat.

Tänker försöka fly in i min "bubbla" en stund och måla lite på mina tavlor. Då glömmer jag tid, rum & smärtor för en stund. Om det så bara varar en liten kvart så tänker jag ta tillvara på den och njuta av livet och bry mig om mig själv ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥