Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 8 april 2012

TACK

TILL ER MIN FINA SYSTER & SVÅGER FÖR EN MYSIG PÅSKAFTON!



PÅ MENYN STOD

FÖRRÄTT: PÅSKSMÖRGÅS MED GUBBARÖRA
HUVUDRÄTT: KYCKLINGRULLADER Á LA ERIKLALLERSTEDT MED PARMESANPURÉ
EFTERRÄTT: CHOKLADMUMS MED VISPGRÄDDE OCH PÅSKHÖNA









NU HAR KUSINERNA BLIVIT STORA MEN LILLA NELLIE FICK JU HA ETT PÅSKÄGG.







MED ETT LITET ARMBAND I.
TROR INTE ATT GODIS HADE BLIVIT SÅ 
POPULÄRT NÄR HON BARA ÄR EN OCH EN HALV MÅNAD.


 LITE EGET PÅSKPYNT FICK NELLIE
OCKSÅ HA.



BLEV KÄR I DEN HÄR LILLA KRUKAN.
KÖPT PÅ GULDFYND




GISSA OM JAG BLEV MÄTT & BELÅTEN



OCH ANDERS & TORRES
AVSLUTADE KVÄLLEN 
TRÖTTA & KELIGA 
SOM VANLIGT.

IGÅR FICK JAG DESSUTOM HÅLLA LILLA FINA NELLIE OCH HON SKREK INTE HELA TIDEN, VILKET GJORDE MIG SÅ GLAD. DET FINNS BARA ETT PROBLEM. JAG BLIR SÅ BETUTTAD I HENNE OCH BARA SITTER OCH BESKÅDAR ALLT VAD HON HITTAR PÅ, SÅ JAG GLÖMMER BORT KAMERAN.

DÄRFÖR HOPPAS JAG ATT NELLIES FÖRÄLDRAR TYCKER DET ÄR OKEJ ATT JAG LÅNAR BILDEN DÅ HON SKICKAR EN PÅSK-HÄLSNING TILL SIN GUDFAR.


TACK ALLA FÖR IGÅR!
ÄLSKAR ER!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥