Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 16 april 2012

"TAKE CARE" flyttar hemifrån

Är så glad att så många återkommer regelbundet och läser min blogg. Något som jag tyvärr inte kan ge er beröm för är antal kommentarer som ni ger mig.

Men det gör inget för när jag får en som jag blir glad av, då är jag nöjd!


Det lät härligt med söndagsmys. Jag såg att jag haft den stora turen och vinna tavlan inne hos Krister http://www.kaffehornan.se/ Glad blev jag! Den ska få en fin plats i vårt kärleksfulla hem.
Stort tack på förhand!

anderslukas@hotmail.com

Sponsrade med en tavla till Kaffehörnans vårtävling och det känns alltid lite extra skönt att veta att den hamnat i rätta händer. Hoppas att Anders får mycket glädje av den och "TAKE CARE"!
Blev ännu gladare då jag upptäckte att Anders skrivit ett inlägg på sin blogg om vinsten. Läs här!


 TAKE CARE OF
800:-

För att få behålla kärleken
måste du också
ta hand om den!



Titta gärna in på mitt Bloggalleri!   HÄR!



TA HAND OM VARANDRA!


2 kommentarer:

  1. Jag har det ungefär likadant på min blogg...ser att det är många som läser, men inte alls lika många som lämnar en liten rad i kommmentarsfältet. Men DU är en av dem som gör det och jag blir lika glad när jag ser det, det ska du veta =)
    Önskar dig en härlig måndag! Sol har vi, men det blåser lite för mkt för min del för att jag ska njuta fullt ut av solen...har ändå varit ute på en fotopromenad, gäller att passa på när jag bara har lilleman hemma och han ska sova, då kan jag fota i fred ;-)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack, det är ömsesidigt! Uppskattar dina vackra foton! Kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥