Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 9 april 2012

Utomlandstur



Sista påskdagen med litet a men för mig blir det en dag med enbart versaler: ADAM-DAGEN!

Försöker att hålla mig sysselsatt så att klockan ska ticka snabbare och jag får sätta mig i bilen som kvickt tar mig över bron till Kastrup.

 Natten har inte varit helt sömnlös. Men jag har legat vaken från och till. Idag är det underbart att vara mamma.

Sista dagen att njuta av påsken för sen är det dags för alla kycklingar att hoppa ner i påsklådan igen. Nej nu har jag myror, på tal om andra djur, i mysbyxorna och får gå och göra någonting...













2 kommentarer:

  1. Känner igen känslan, den kramen vill man aldrig ska ta slut...

    SvaraRadera
  2. Den var så god, Stina, precis som din! Kul att killarna vill ut och se världen men skönt att de kommer hem om igen! Kram till dig, Stina!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥