Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 17 april 2012

Vår på bakgården















Pionerna är på väg upp.






&

Regn, neonfärger och hagel på stan.


Ett försök att fotografera plaggen i neonfärger,
på Gina Tricot, genom skyltfönstret eftersom 
klockan tio inte var slagen.



Blir lite nostalgisk och tänker tillbaka
till den tiden då det var på modet sist.


Mycket stadsvyer samt fotografen 
som försökte vara med på ett hörn...


Dubbel nederbörd.



 

Jag går gärna klädd i neonfärger varje dag
 om det är det som krävs för att det ska vara
 vår, sommar & sol.


Har du burit neonfärger tidigare och känner dig nu nostalgisk?








2 kommentarer:

  1. Underbara bilder du har lagt upp. Neonfärger är så fint, har en del plagg i garderoben redan och fler lär det bli :-) Har lagt till din sida under personliga hemsidor, vill gärna titta in här igen :-) Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  2. Tack! Visst är det härligt med starka färger. Lägger till dig på min blogglista direkt! Take care!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥