Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 20 maj 2012

Allt svämmade över

Uterummet svämmade över av hopträngda stolar med glada människor och då trivs jag. 

 Grillbuffé-bordet var välfyllt med mat. Efterrätten var magiskt god och var sonens och den fagra flickans konstverk. Blåbärskaka med vaniljsås som bestod av en överfylld skål med en såsslev som gjorde bottendykningar ett flertal gånger under kvällen.

Diskhon svämmade över med disk och lilla Nellie svämmade över med goda leende, litervis med sagel och salivbubblor samt hyfset att sova sig igenom hela måltiden på bakgården i sin vagn, så att hennes mamma & pappa kunde få äta i lugn & ro.

Kommentarerna kring den viktiga fotbollsfinalen haglade och när det blev natt somnade Nellie i Mammas famn helt utpumpad efter att ha följt det nervösa straffavgörandet. Katten Prinsen & Hunden Torres svämmade också över av kärlekskänslor till varandra och hängde en hel del under grillkvällen. Tror verkligen att de har slutit en BFF-pakt nu.



















 

Jag hör vad ni säger...
bara vilar ögonen en stund...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥