Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 14 maj 2012

Att känna sig lurad

God morgon!


Ser ljust ut idag och solen är där den ska. Nu ska jag bara stänga av "Carolafläkten" som ständigt yr med vårvindar runt husknuten. Hoppas att det fungerar med tankeöverföring och önskningar...

På tal om att känna sig lurad så har jag tänkt mycket på det här när jag lockas med i olika prenumerationserbjudande av mysiga tidskrifter där du köper tre nummer och får någon mysig gåva. En fin skål, en pläd eller kanske ett halsband. 

Du får upplysningar om att det är bara till att avbryta prenumerationen nästan direkt och så får du ändå behålla gåvorna bara du betalar förstås. Men vem kommer ihåg det? Inte jag i alla fall.

 Snabbt rullar det på och tidningskorgen fylls. Då har jag betalt fullpris för gåvorna också, det kan jag lova. Nu är det inte så att jag inte gillar tidningarna. Finns inget mysigare än att slöläsa en stund och bläddra runt samt hämta inspiration från vackra bilder med en kopp kaffe vid min sida, på bakgården. 

Från och med idag har jag lovat mig själv att inte lockas av fina gåvor utan nu ska jag beställa mina tidskrifter från Tidningskungen.se. Här finns tusentals tidskrifter att välja mellan både svenska och internationella.

Nu kommer det bästa av allt:

Det är billigt och alla prenumerationer är tidsbestämda!!! När jag har fått de antal nummer som jag har beställt avslutas prenumerationen AUTOMATISKT!!!
MYCKET NÖJE!




2 kommentarer:

  1. Ja vem har inte gått på dom där prenumerationerna och fått gåvor o glömt avsluta prenumerationen, du är inte ensam :-) Tidningskungen är bra, tidsbestämda prenumerationer är ännu bättre hihi. Tack för den fina kommentaren på min sida. Jag är väl ingen mästare på att ta foto men jag gör mitt bästa, jag älskar att fotografera naturen, den är så tacksam att fotografera! Må väl och var rädd om dej! Kram

    SvaraRadera
  2. Då är vi två! Tycker mycket om dina bilder. Ha det så bra! Kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥