Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 13 maj 2012

Att ta sig tid att skiva något snällt



Att bli glad när någon tar sig tid att svara snällt.


Blir så trött på alla bloggare som hela tiden ska provocera eller smutskasta andra människor. Älskar dock att läsa positiva bloggar som man blir glad av. Menar inte att allt måste vara på topp alltid, alla har vi dåliga dagar och visst är det kul med olika provokationer skrivna med "glimten i ögat" men att få fler läsare genom att vara elak skulle jag aldrig ens drömma om att göra.


Bilden lånad från Gynnings blogg.

Hej Carolina!
Vilken vacker plats du har fixat till. Du är en sådan inspirationskälla för både gammal som ung. Tycker att det är underbart att du bär kläder som visar den vackra lilla ”skatten” som ni väntar. Är så skönt att titta in på din blogg för den ger så mycket mer än alla andra bloggare som bara bråkar och provocerar varandra. Du är helt enkelt fantastisk och jag som lit äldre, 47, gillar att du delar din framgång med alla unga människor, så de ser att en dröm kan bli sann!
  • Carolina Gynning
    Hej Jeanette! Tack för ditt fina inlägg! Kram C

2 kommentarer:

  1. Några väl valda ord betyder mycket, eller hur? Härligt!

    kramis

    SvaraRadera
  2. Visst är det så. Behöver inte alltid vara så många. Tack & Kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥