Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 14 maj 2012

Barnkläder

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Jag måste bara börja med att tala om (fast jag har nog sagt det förut vid närmare eftertanke, men det tåls att säga igen :-)) att jag blir så glad när jag tittar på min blogg på morgonen för nästan varje morgon har du tittat in och skrivit så fint :-) Det gör mig så glad.
    Som du skriver i ett inlägg tidigare här...varför måste man skriva elakheter? såra? För det kan såra även om man inte känner personen. Strunt då hellre i att läsa, eller läs utan att såra...man behöver ju inte tycka likadant i allt.
    Jag hoppas så att du har rätt i dina tankar och förhoppningar om att vi snart har härlig värme här. Den här blåsten och kylan vill vi ju inte ha nu så här i slutet av maj månad. Håller tummarna på solsken inom kort!! =)
    Ha en underbar dag.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack det är en ömsesidig känsla. Gläds också åt dina kommentarer. Gillar att vara snäll och tål inte elaka människor. Alla får ha en åsikt men mankan formulera den på ett trevligt sätt. Kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥