Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 5 maj 2012

Beslutsångest

Har svårt att bestämma mig idag. Gick ut i kofta för att gå in igen och hämta min vårjacka. Kunde faktiskt inte bestämma mig för om det var varmt eller kallt. Det var i alla fall halv storm.



Såg en massa vinterklädda människor på vägen när jag tog min motionsrunda på cykeln. Men jag träffade också på en massa halvnakna och vissa näst intill nakna, och då tror jag med basering på min egen undersökning av antalet rysningar som jag erhöll då jag såg dem, att det var rätt så kyligt...



Kul att se människor med lite pigga färger fast de tjejerna med minishorts och magtröja som balanserade på höga styltliknande vårskor avundades jag inte. Då känns det skönt att vara så pass till åren kommen att jag gärna följer modet men vågar välja kläder efter väder.


2 kommentarer:

  1. Det har varit riktigt stormigt här i dag - kallt! Jag förstår mig inte heller på varför så många, framför allt unga tjejer, tror att det alltid är snyggare med lite kläder...
    Hur som helst, tänkte tipsa om ett helt nytt program för trafikbyte,
    http://www.maxtrafik.se/?ref=2
    Det har precis startat för två timmar sen, och jag tror att det kan bli riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Visst är det märkligt att de klär av sig direkt solstrålarna tittar fram och att vissa knappt har en tråd på kroppen. Tack för tipset! Kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥