Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 13 maj 2012

Brun men inte bränd

Ett fint paket

Fick ett fint paket med ett underbart Maxosol-kit. Har inte fått något mejl och har letat överallt efter om jag har vunnit någon tävling men har inte blivit klokare. Kanske är det bara för att jag är så snäll??? 

Jättelycklig blev jag i alla fall.



Två förpackningar av ett kost-tillskott som förbereder
huden för solen. Ger en frisk solbrun färg som håller länge. 



Den ska jag tävla med min syster om som chefar över
vår badplats. Tid för ett tronbyte eller så kanske jag ger
 den till henne för hon brukar 
hålla platser till alla och koll på temperaturer mm.

Använder jag dagligen hela sommaren och 
skyddar mina läppar med.



En smart förvaringsbag, CoolLock
så att jag kan gå i och bada om jag är ensam
på stranden. Rymmer mobil, liten börs och nycklar mm.


Känner mig redo för en dag på stranden och tackar så hjärtligt för allt det fina i paketet. Tänker gå och lägga mig nu för imorgon är det ny vecka och som den sanna väderoptimist jag är så tror jag att sommarvärmen är på väg vilken dag som helst... 





4 kommentarer:

  1. Åh va roligt med paketet som du fick :)
    Sv: Tack detsamma söta du , önskar dig en toppenfin vecka !!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Alltid kul med överraskningar! Du fick säkert den för att du är så snäll.
    Nu känns det ju som jag kan lämna över dom tuffa uppdragen på stranden till dig med gott samvete. Längtar så jag håller på att gå av på mitten.Ljuvliga sommardagar!/Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får jag nog tänka igenom. Tror inte att jag kan leva upp till att vara riktigt så snäll, omtänksam och moderlig som du är. Längtar till vår första dag i solstolarna. Då ska vi umgås! Kram till dig min älskade syster!

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥